czwartek, 14 lutego 2013

2 days *.*

Siema!
No więc, coraz bardziej jaram się tym, że w sobotę Londyn <3
To już tak blisko, blisko, coraz bliżej haha. XD
Nie ważne, że samolot mam o 22, ważne, że będą zdjęcia, wspomnienia i oczywiście SHOPPING! 
W sumie to najważniejsze. A dzisiaj mam jakoś dobry humor, tak po części. Nie wiem dlaczego, jakoś tak. Nie dlatego, że Walentynki, bo to dla mnie zwykły dzień. Wysłałam paru osobom "Kocham Cię" i chyba wystarczy. Nawet znalazło się w trendach na tt, jak miło. Trzyma się już kilka godzin. No ale nie ważne. Byłam u kosmetyczki, a na 16 idę na tańce. Za tydzień mnie nie będzie, a mają występ hahahahaha. Współczuję Domino i sobie w sumie też, bo ona mnie zabije jak się dowie, że mnie nie będzie. 
Za to dwa występy czekają mnie w marcu, no świetnie. Jak ktoś znajomy mnie zobaczy... Ugh. -.-
Jeszcze jedna rzecz... Ja NIE CHCĘ ŚNIEGU!  Zabierzcie go! :(

KOCHAM CIĘ ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz