poniedziałek, 11 lutego 2013

Lazy Monday

Cześć :)
Postanowiłam zostać u babci, choć na jedną noc. Jutro muszę wrócić, aby zacząć się pakować etc. Ostatnio jak się pakowałam to 3 dni, ale i tak czegoś zapomniałam. Lol. ;D 
Więc ogólnie cały dzień mi nudno minął. Siedziałam u babci, a miałam iść do kosmetyczki, ale okazało się, że w poniedziałki ma zamknięte. Aha. No spoko. I jak codziennie biłam i kłóciłam się z bratem. To już rutyna. Mam po nim nawet blizny... On ma dopiero 6 lat, ejj... Jest zły, niebezpieczny, koszmarny, głupi(ma coś po mnie) haha.
A moje samopoczucie... Może jest lepiej. Z dnia na dzień inaczej. Z myślą, że w sobotę wylatuję jest inaczej, chociaż jak myślę o pewnych osobach to mi się źle robi. Np. taki Ryan... Na początku był nieśmiały, mało co ze mną rozmawiał, a dokładniej to próbował rozmawiać, bo ja niektórych słów jego nie rozumiałam, a potem, cud. Mówiłam do niego rzeczy, które mówię swoim znajomym z klasy, gdy mnie wkurzą. Zaczynając od "go away" kończąc na "fuck off" czy "screw you". No i fajnie było, tylko to co mi kuzyn o nim opowiadał mnie przerażało. Ciągle się z niego śmiał i mówił na niego "faggot", czyli gej. 
Za bardzo zmieniłam temat, ale przynajmniej znowu sobie powspominałam wakacje. Wracając do samopoczucia, myślę o walentynkach. Ostatnio powiedziałam pewnej osobie, która miała doła "Pierdol walentynki, masz twitter'a" i chyba sama muszę o tym pomyśleć. Dzień zakochanych, a ja wcale nie jestem zakochana, więc to będzie dla mnie zwykły dzień. 

5 dni <3




2 komentarze:

  1. ZAKOCHAJ SIĘ WE MNIE! :D <333
    I zabierz mnie ze sb..;c


    Alex<3

    OdpowiedzUsuń
  2. WALENTYNKI TO KOMERCYJNE ŚWIĘTO!
    KOCHAĆ POWINNIŚMY SIĘ ZAWSZE, A NIE JEDEN DZIEŃ!
    DZIĘKUJĘ, :D
    a Ty masz ferie a ja siedze w szkole ;_;

    OdpowiedzUsuń