sobota, 9 lutego 2013

This is just the beginning

Cześć. 
Jak zwykle nie wiem co na początek napisać...
Pierwszy raz chcę zacząć pisać coś o sobie w internecie. Taki jakby pamiętnik. Zazwyczaj pisałam wszystko w różnych zeszytach, a teraz wpadłam na pomysł, żeby się podzielić z innymi. Nie wiem jak to mi wyjdzie, ale mam nadzieję, że jakoś się rozkręcę. Nie wiem czy ktokolwiek będzie to czytał, myślę, że nie będę tak nudzić i kogoś zainteresuję. Może ktoś będzie umiał mi pomóc, czy coś... Mam nadzieję. 
Teraz tak w skrócie coś o sobie napiszę.
Mam na imię Monika, chodzę do 3 klasy gimnazjum. Mieszkam na wsi, w województwie łódzkim. Mam bardzo słabą samoocenę, ale staram się wierzyć w siebie i swoje możliwości. Próbuję się nie poddawać, choć nie zawsze mi to wychodzi. Jestem dziwną, czasem nieśmiałą i dość zwariowaną nastolatką. Nie wiem jak niektórzy ludzie mogą ze mną wytrzymać, nie dziwię się tym, którzy się ode mnie odwrócili, bo czasem mam swoje humorki. Ale żyjemy po to, aby przebaczać!
Uwielbiam tańczyć i to robię. Chodzę na hip-hop, mam tylko jedną lekcję tygodniowo, ale i tak się nie wyrabiam, bo szkoła. Lubię również pisać, mam jedno opowiadanie, które piszę też na blogspocie. Lubię również poznawać ludzi, chociaż czasami się wstydzę to i tak to lubię. 
Jestem #Belieber i #Prisoner <3

Na koniec piosenka na dzisiaj i takie moje straszne zdjęcie. Lol. :)





2 komentarze:

  1. no, no zapowiada sie ciekawie :) czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Monika<3
    Pisz pisz takie coś dobrze robi<3



    Alex <3

    OdpowiedzUsuń