poniedziałek, 11 lutego 2013

Smile

Natchnęło mnie, aby coś napisać... 
Nie wiem dlaczego. Będzie szybko i zwięźle. 
Przez ostatnie dni miałam dziwne humory. Raz byłam szczęśliwa, a potem chciało mi sie płakać. Ale po uświadomiłam sobie parę rzeczy i stwierdziłam, że życie jest jedno i nie ma miejsca na smutki. Trzeba cieszyć się tym co jest, bo nie każdy ma takie szczęście jak my. Czasem myślisz, że gorzej już być nie może. Nic nie idzie o Twojej myśli. Twoje marzenia są zbyt dalekie. 
To tylko myśli. Ważne, żeby być pozytywnie nastawionym do wszystkiego. Nawet pesymiści czasem z tym wygrywają i nie myślą o złych rzeczach w swoim życiu. Może czasem lepiej jest pomyśleć o czymś dobry, czymś co kiedyś sprawiało Ci przyjemność. Wrócić do dobrych czasów i starać się, aby wszystko było lepsze! :)




1 komentarz:

  1. I bardzo dobrze stwierdziłaś!! Z życia trzeba sie cieszyć zawsze i wszędzie jak sie ma tylko okazje :)

    OdpowiedzUsuń